Skip to content

Infolinia ZUS obsługuje bon turystyczny

Spis treści

Jeśli masz pytania dotyczące Polskiego Bonu Turystycznego, możesz zadzwonić na naszą infolinię i zadać pytanie.

Bon turystyczny infolinia działa 24 godziny na dobę. Możesz dowolnie wybrać czas tych konsultacji, ponieważ infolinia działa 24 godziny na dobę. Możesz do nas zadzwonić, jeśli chcesz skorzystać z Polskiego Bonu Turystycznego lub jeśli chcesz przystąpić do programu jako organizator turystyki. Odpowiemy nawet na najbardziej dociekliwe pytania. Jak zapewnia prof. Gertruda Uścińska, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, konsultanci wyjaśnią wszelkie wątpliwości dotyczące m.in. prawa do bonu.

Infolinia ZUS jest doskonałym źródłem informacji dla każdego, kto chce dowiedzieć się więcej o nowym systemie opieki nad dziećmi. Konsultant, z którym rozmawialiśmy, był pomocny i kompetentny, dzięki czemu udało nam się uzyskać odpowiedzi na wszystkie nasze pytania.

Realizacja bonu będzie odbywać się za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Aby skorzystać z bonu, musisz mieć założony profil na PUE ZUS. Możesz go założyć, korzystając m.in. z Profilu Zaufanego i bankowości elektronicznej.

Aby założyć swój profil na PUE, musisz wejść na stronę internetową ZUS. Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje niezbędne do założenia konta i elektronicznej weryfikacji swojej tożsamości.

Polskie Bony Turystyczne to wygodny i bezpieczny system, za pomocą którego można płacić za usługi turystyczne. Za pomocą tych bonów możesz zapłacić za usługi hotelowe lub imprezy turystyczne, a osoba przyjmująca płatność będzie musiała podać specjalny numer przypisany do bonu, a następnie jednorazowy kod autoryzacyjny. Aby to zrobić, trzeba będzie złożyć deklarację za pośrednictwem PUE ZUS.

Jak informuje ZUS, przedsiębiorcy turystyczni i organizacje pożytku publicznego, którzy chcą przystąpić do programu Polski Bon Turystyczny, będą mogli złożyć deklarację za pośrednictwem PUE ZUS, dzięki czemu zostaną wpisani na listę podmiotów turystycznych prowadzoną przez Polską Organizację Turystyczną (POT).

3 komentarze

  1. Kajetan
    30 czerwca 2022 @ 14:39

    Osoby pracujące na infolinii to porządni ludzie. Jestem pełen podziwu dla nich za pracę, jaką wkładają w informowanie ludzi o przysługujących im bonach turystycznych.

  2. Bogdan
    30 czerwca 2022 @ 14:41

    Wykonują oni fantastyczną pracę, informując społeczeństwo o bonach turystycznych, i cieszę się, że są tam obecni.

    Jest to naprawdę przydatna usługa, którą polecam każdemu, kto chce zarezerwować wakacje lub weekendowy wyjazd.

  3. Jarek
    30 czerwca 2022 @ 14:42

    Myślę, że ludzie zapominają, że pracownicy telefonu zaufania to zwykli ludzie, którzy mają rodziny i życie poza pracą w telefonie zaufania.

    Ja pracuję w telefonie zaufania i mogę powiedzieć, że jestem w pełni funkcjonującą istotą ludzką, która ma emocje, myśli i uczucia związane z innymi ludźmi.

Dodaj komentarz