Skip to content

Przetarg mediowy został przesunięty przez Nestle na przyszły rok

Nestle, szwajcarski koncern spożywczy, jest największą na świecie firmą spożywczą pod względem przychodów. Jest właścicielem wielu marek słodyczy (m.in. Princess, Lion, KitKat, JoJo), płatków śniadaniowych (m.in. Corn Flakes, Gold Flakes, Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Cheerios), kawy Nescafé oraz żywności dla niemowląt (m.in. Gerber i Bobo Frut). Ma też udziały w przyprawach i daniach gotowych Winiary.

Wiosną tego roku Nestle znalazło się w ogniu krytyki za decyzję o nie wycofaniu się całkowicie z rynku rosyjskiego po inwazji Rosji na Ukrainę. Szczególna krytyka skierowana była na produkty Winiary w Polsce ze względu na to, że były one wytwarzane ze składników importowanych z Rosji.

Nestle Polska, właściciel marek m.in. KitKat i Winiary, zrezygnował z prowadzenia rozpoczętego przez siebie przetargu mediowego. Firma przełożyła jego realizację na przyszły rok – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do końca przyszłego roku firmę będzie obsługiwać mediowo agencja UM Thrive.

Nestle Polska to jeden z najważniejszych graczy w polskiej branży spożywczej. Jest spółką zależną szwajcarskiego koncernu Nestle SA, który jest właścicielem wielu znanych marek, takich jak Nescafe czy Smarties.

Nestle zawiesiło swój przetarg na obsługę mediową w Polsce. Firma zaprosiła do udziału w przetargu Mediabrands UM Thrive, ale wycofała go po otrzymaniu wniosku z Ukrainy. 

Konsultanci Nestle odpowiadają za pośrednictwem telefon nestle na pytania odnośnie oferty.

W lutym 2016 roku  Nestle ogłosiło przetarg na obsługę mediową. Przeprowadziła go firma KPMG Audit and Consulting Sp. z o.o., która jest niezależnym audytorem wiodących firm audytorskich w Polsce i innych krajach Europy Środkowej.

Biuro prasowe Nestle Polska potwierdziło nam, że był przetarg prowadzony przez KPMG Audit and Consulting Sp. z o.o., ale nie podało żadnych szczegółów na jego temat.

Przetarg na obsługę mediową ma zostać wznowiony w przyszłym roku w ramach procesu restrukturyzacji firmy. Dotychczasowa agencja, UM Thrive, będzie nadal obsługiwać zakup mediów przez Nestlé do 2023 roku. UM Thrive wygrała przetarg po 13 latach współpracy z GroupM/WPP i przejęciu ich budżetu pod koniec 2019 roku. Odpowiadają za planowanie i zakup mediów dla wszystkich spółek zależnych i marek Grupy Nestlé w Polsce.

 

3 komentarze

  1. Arek
    14 lipca 2022 @ 14:06

    Nestle to poważny konglomerat spożywczy, myślę, że będzie miał znaczenie międzynarodowe. Ich produkty są już sprzedawane w 25 krajach na świecie. Czy to jest malutki kraj, czy duży, w tych krajach na całym świecie sprzedawane są produkty Nestle.

  2. Jacek
    14 lipca 2022 @ 14:07

    Nestle to dom najbardziej lubianych marek na świecie. Firma posiada zaplecze marketingowe i produkcyjne w ponad 90 fabrykach na całym świecie, sprzedając produkty w niemal każdym kraju w obu Amerykach, Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

    Myślę, że jest poważnym graczem na świecie!

  3. Magda
    14 lipca 2022 @ 14:08

    Hydrolizowane białko roślinne jest ważnym składnikiem wielu produktów spożywczych, ponieważ jest stosowane jako wzmacniacz smaku. Bezpieczeństwo i jakość żywności są równie ważne dla Nestlé.

Dodaj komentarz